søndag den 18. november 2012

Min drøm om Lolita Kjoler


Da jeg var en lille pige, jeg har en drøm. Jeg drømmer at jeg en dag kunne være en smuk dame i lolita kjole (kan være en billig lolita kjole), og derefter en smuk herre med en hest kommer til mig og bringe mig til sit palads, så har vi en lykkelig slutning.

Lolita Kjoler

Disse hele drømme kommer fra børnenes eventyr, efter jeg voksede op, tingene ændrer sig en masse. Der er ingen smuk dame, ingen smuk herre med en hest, kun en lille mig. Så nu alt er i en tilstand af usikkerhed eller forvirring, jeg har stadig chancen for at skabe min egen drøm. Det ligesom du har 100 dollars, kan du købe et jakkesæt, og du kan kun bære det uden matche et jean eller en t-shirt. Men hvis du bruger de 100 dollars for en bluse, en t-shirt og en bluse, kan du stadig matche dem med dine andre tøj. Så din iført kan være forskellige stilarter. I dag er du en smuk, i morgen kan du være en afslappet pige. Det vil være fantastisk.


Engang så jeg en meddelelse om, at en pige sat på et fællesskab, hun lige vise os, hvad hun bar i halloween dag. En rædselsvækkende maske kommer med en elegance lolita kjole. It chok mig meget. Det lolita kjole er så smuk, masken er så grim, og hvordan kunne de komme med hinanden. Jeg faldt lidt medlidenhed med den lolita kjoler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar