søndag den 25. november 2012

Lolita Kjoler






Lolita er blevet en interessant måde i den unge gruppe. Med Lolita mode befolkning i verden, er flere og flere Lolita typer accepteret af lolis. Men det er svært for newbie til at vælge deres perfekte Lolita tøj. Jeg ofte hørt spørgsmålet lyder: nogen hjælpe mig til at vælge den rigtige type Lolita kjole? Er jeg en "rigtig" Lolita, hvis jeg kun ligesom Punk Lolita? Skal jeg nødt til at vælge kun én stil og holde sig til det for evigt? Jeg er lidt buttet og er de søde Lolita kjoler passer mig?

Her er nogle råd til dig at vælge den rigtige type Lolita tøj:
Lolita kjoler

1 Der er ingen regler sagde du ikke kunne bære nogle eller alle de stilarter til dit hjerte indhold. Det betyder, at du kan bære mash op for, hvad du kan lide. Men gør opmærksom på den grundlæggende farveskema. Det går sådan, hvis du køber en anden lyserød nederdel, du har alle de samme komponenter kan omsætte dem til dit outfit. Du behøver ikke at køre ud og få noget nyt til at matche det.


2 For de piger, der ser lidt buttet. Hvis du er tilfreds med dine kander og har ikke noget imod at klæde sig som en elegant dukke, kan du prøve den søde lolita kjoler og Gothic Lolita. De har de bedste kurver til at dække dine overflødige krop. Men når du vælger de Lolita kjoler fra On Line butikker, gøre spørge deres kundeservice, hvis du ikke er sikker med målingen.


3 Den mash up for Lolita er ikke populær nu, men du kunne matche hinanden med farven eller blonde type. For nye hjørner af loli stil, uanset hvilken slags, er den største advarslen også det mest logiske ... Det er behandlet som enhver anden subkultur, weird. Folk vil behandle dig anderledes, end hvis du hvor klædt i en ensfarvet T & jeans, reaktioner er gode & dårlige, men husk at forblive tro mod, hvem du er og ikke give efter for pres for at ændre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar